fredag 9 november 2012

SHIT HAPPENS!!!!!!!!!!!!!!



Det var den lektionen när man inte får ha några skor i rummet. Alla tog av sig skorna och satte sig på varsin plats. Några minuter senare började vissa hålla för näsan och dra upp tröjan för ansiktet. Jag gjorde det inte själv för att jag märkte inte av det. Sedan märkte jag att det är mina fötter som stank. Jag försökte att sätta mina fötter i en ställning så att de inte skulle lukta, men ingenting hände. Alla fortsatte att hålla för näsan och jag ville bara att dagen skulle sluta..
Detta är en verklig händelse som har hänt mig i 6:an. I flera veckor så öppnade man nästan alla fönster för att få bort lukten. Min mamma och jag gick till ett apotek för att köpa en spray så att fötterna inte skulle svettas lika mycket, alltså inte stinka. Jag använde sprayen i resten av terminen och lukten var borta. Nu behöver jag inte sprayen längre, vilket jag tycker är jätte bra. Dessutom så funkar den inte.. LOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar